Baví Vás administrativa? V organizaci práce a chodu kanceláře jste jako doma? Naše kolegyně dostala příležitost se kariérně posunout, a proto hledáme…. Třeba to budete právě Vy!

OFFICE ASISTENTKA PRAHA

Banner JD

administrativa 4

Co budete mít na starosti:

  • zajištění chodu recepce – přijímání hovorů, péče o příchozí hosty, příchozí a odchozí pošta, nákup kancelářských potřeb a jiných nezbytností, komunikace s klienty, péče o kuchyňku apod.
  • administrativní činnost
  • organizační pomoc při pořádání akcí
  • příprava podkladů pro účetní oddělení
  • evidence, archivace a formátování dokumentů
  • řešení samostatných úkolů
  • komunikace v týmu i napříč odděleními

Jak vypadá náš ideální kandidát:

  • min. SŠ vzdělání, čerstvý absolvent není překážkou, pokud máte praxi v administrativě min. 1 rok
  • Uživatelská znalost MS office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
  • Znalost AJ na úrovni min. A2
  • Spolehlivost, zodpovědný a proaktivní přístup
  • Pečlivost a smysl pro detail, výborné komunikační a organizační schopnosti, pozitivní a komunikativní osobnost

Co od nás za to:

  • Balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, možnost výběru benefitu: Sodexo, Multisport, firemní akce, stravenkový paušál, mobilní telefon, atd… )
  • Jistota zaměstnání v silné a úspěšné mezinárodní společnosti s letitou tradicí
  • Možnost dalšího vzdělávání a růstu
  • Moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv spolupracovníků
  • Místo pracoviště: Praha 5 – Košíře
  • Pravidelná pracovní doba Po-Pá 8:00 – 16:30hod
  • Smlouva na dobu neurčitou

Kontakt

Berner spol. s r.o.
Daniela Zavadilová
Jinonická 80
158 00  Praha-Jinonice
Česká republika
www.berner.cz